Category Archives: Κειμενα

Στηριξη στον αγωνα των αγροτων

Κάλεσμα για στήριξη του μπλόκου στα Πράσινα Φανάρια (Θεσσαλονίκη), Κυριακή 21/12, 13.00

Τις τελευταίες εβδομάδες, αγρότες και κτηνοτρόφοι βρίσκονται στους δρόμους, αφουγκραζόμενοι τα ίδια προβλήματα που επικρατούν στον πρωτογενή τομέα και την ύπαιθρο σε όλη σχεδόν την Ευρώπη, και προβαίνουν σε αποκλεισμούς κομβικών υποδομών της χώρας (αυτοκινητόδρομοι, αεροδρόμια, λιμάνια), ασκώντας υλική και πολιτική πίεση, αφού οι μεταφορές αποτελούν ζωτικό κρίκο στην αλυσίδα παραγωγής/εφοδιασμού.

Το κράτος και τα ΜΜΕ (υπηρετώντας πιστά τα αφεντικά τους) από την πρώτη στιγμή, αναζητώντας τρόπους υπονόμευσης του αγώνα τους, τούς παρουσιάζουν συλλογικά ως επωφελημένους από τις επιδοτήσεις – ενώ στην πραγματικότητα τα μεγαλύτερα ποσοστά των επιδοτήσεων (~80%) αφορούν τους μεγαλογαιοκτήμονες και όχι τους αγρότες που καλλιεργούν μικρές εκτάσεις γης- επιχειρώντας να τους διασπάσουν, γιατί γνωρίζουν ότι όσο μένουν ενωμένοι, έχουν πραγματική δύναμη. Επιπλέον, τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ, αφού είδαν ότι αυτές οι προσπάθειες δεν είχαν αποτέλεσμα, προσπάθησαν να στρέψουν την υπόλοιπη κοινωνία εναντίον των αγροτών απαξιώνοντας τον αγώνα και τα αιτήματά τους.

Την ίδια στιγμή, λοιπόν, που κάθε εβδομάδα ξεσπάει και ένα διαφορετικό σκάνδαλο στο οποίο η κυβέρνηση εμπλέκεται ενεργά, που σχεδόν όλα τα στελέχη της βρίσκονται βουτηγμένα από πάνω έως κάτω στον βούρκο της διαφθοράς, κλέβοντας τεράστια μερίδια απο τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις μαζί με ορισμένους βολεμένους – ορκισμένους ψηφοφόρους της οι οποίοι δεν είναι καν αγρότες (βλ σκανδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ), την ίδια στιγμή που τα καρτέλ των τροφίμων, της ενέργειας, των υποδομών κλπ αλωνίζουν με την πλήρη στήριξη του κράτους, βλέπουμε αγρότες που αγωνίζονται να κατηγορούνται για εγκληματική οργάνωση, στοχοποιημένοι ακριβώς όπως συμβαίνει διαχρονικά με όσους και όσες μάχονται ενάντια σε αυτή την σαπίλα, που αποτελεί φυσική εξέλιξη του εκμεταλλευτικού συστήματος στο οποίο ζούμε.

Προφανώς, όλη αυτή η πορεία, της οποίας τα αποτελέσματα βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, είναι μακρόχρονη και συνδέεται με ευρύτερες πολιτικές, τόσο ευρωπαϊκές όσο και διεθνείς. Από την είσοδο της Ελλάδας στην ΕΟΚ (την μετέπειτα ΕΕ) και την εφαρμογή της ΚΑΠ (Κοινή Αγροτική Πολιτική) άρχισε να χαράζεται αυτή η πορεία. Στην αρχή το καλά οργανωμένο σχέδιο λειτούργησε με το πρόσχημα της ενίσχυσης της αγροτικής παραγωγής και της αυτάρκειας, ωστόσο σχετικά γρήγορα διαπιστώθηκε ότι ο πραγματικός σκοπός ήταν διαφορετικός. Δεν μπορεί να ερμηνευθεί αλλιώς το γεγονός ότι η Ελλάδα, από εξαγωγική χώρα αγροτικών προϊόντων μετατρέπεται σε εισαγωγική. Δεν μπορεί να ερμηνευθεί διαφορετικά το γεγονός ότι η Ελλάδα εισάγει προϊόντα που μπορούν εύκολα να παραχθούν τοπικά, αλλά λόγω περιορισμών και ελέγχων μέσω διάφορων μέτρων (τα οποία όλες οι κυβερνήσεις ακολουθούσαν και ενίσχυαν πιστά) αλλά και των επιδοτήσεων που λειτουργούν ως εργαλείο πειθαναγκασμού, σταμάτησε να τα παράγει. Δεν μπορεί να ερμηνευθεί διαφορετικά το γεγονός ότι οι αγρότες μειώνονται συνεχώς τις τελευταίες δεκαετίες και αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τους τόπους τους και τους κόπους μιας ζωής για ένα καλύτερο μέλλον.

Είναι πασιφανές, λοιπόν, ότι η ΚΑΠ (σε συνδυασμό με τις εγχώριες αγροτικές πολιτικές) δε στοχεύει στην αξιοποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων της χώρας, ούτε στην αυτάρκεια, αλλά εξυπηρετεί τα μεγάλα συμφέροντα ή αλλιως τα συμφέροντα της αγρο-διατροφικής βιομηχανίας (και όχι μόνο). Αρχικά αυτό συνέβη με τις επιδοτήσεις για αγροτικά μηχανήματα – που στην ουσία ήταν επιδοτήσεις προς την βιομηχανία που τα παρήγαγε- και τώρα μέσω της υποκριτικής ρητορικής περί πράσινης ανάπτυξης (που μόνο πράσινη δεν ειναι), η πολιτική αυτή έχει σκοπό να γεμίσει τεράστιες εκτάσεις γης με φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες κλπ, χωρίς κανέναν σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες και χωρίς μέριμνα όσον αφορά τις περιβαλλοντικές καταστροφές που προκαλούν όλα αυτα τα έργα.

Επιπλέον στην ΚΑΠ ενυπάρχουν και τα συμφέροντα πχ. των μεγάλων χημικών βιομηχανιών, τα οποία θέτουν στο στόχαστρο τόσο το ίδιο το περιβάλλον, όσο και την ποιότητα των προϊόντων (βλ. συμφωνία για νέα μεταλλαγμένα προϊόντα).

Επομένως, αντιλαμβανόμαστε εύκολα ότι η πραγματικότητα διαφέρει πολύ από τη λάσπη που έχουν εξαπολύσει το Κράτος και τα φερέφωνα του εναντίον των αγροτών. Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι βρίσκονται στους δρόμους γιατί η επιβίωσή τους απειλείται καθημερινά. Το κόστος παραγωγής αυξάνεται συνεχώς, ενώ οι τιμές πώλησης των προϊόντων τους παραμένουν σταθερές και οι επιδοτήσεις καθυστερούν ή κατανέμονται άνισα, προς όφελος των μεγαλοπαραγωγών. Την ίδια στιγμή οι τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι 10 με 15 φορές υψηλότερες, εξαιτίας των μεσαζόντων και των τριγωνικών σχέσεων που προκύπτουν στο ενδιάμεσο. Παράλληλα, παραγωγοί μένουν απροστάτευτοι από φυσικές καταστροφές, οι οποίες πλήττουν τη γη και τα κοπάδια τους, όπως τα τελευταία χρόνια με τις πλημμύρες στη Θεσσαλία, τις φωτιές σε πολλά μέρη της επικράτειας και τις επιδημίες ευλογιάς και πανώλης. Σχετικά με τα παραπάνω, ακόμα δεν έχει δοθεί καμία αποζημίωση, με αποτέλεσμα πολλοί αγρότες, κτηνοτρόφοι και μελισσοκόμοι να αναγκάζονται να παρατήσουν το επάγγελμά τους ή να πουλήσουν την γη τους σε μεγαλοπαραγωγούς.
Με βάση τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που βρίσκονται στα μπλόκα είναι οι βιοπαλαιστές αγρότες και όχι οι μεγαλογαιοκτήμονες.

Σαν συμπέρασμα, λοιπόν, πιστεύουμε ότι ο αγώνας των αγροτών αποτελεί κομμάτι ενός συλλογικού αναχώματος που προσπαθεί να βάλει φρένο στις κυρίαρχες πολιτικές. Τις ίδιες πολιτικές που μας εξαθλιώνουν και μας φτωχοποιούν καθημερινά, που μας πετάνε από τα σπίτια μας, που μας αναγκάζουν να δουλεύουμε σε άθλιες εργασιακές συνθήκες, που δολοφονούν μετανάστες στα σύνορα, που βαφτίζουν εγκληματίες όσους και όσες αγωνίζονται για μια αξιοπρεπή ζωή, που μας ετοιμάζουν για πόλεμο για τα συμφέροντα του Κεφαλαίου.

Ως Οριζόντια Κίνηση, ως αναρχικοί/ές στηρίζουμε τον αγώνα των αγροτών, διότι αντιλαμβανόμαστε ότι η νίκη του αγώνα θα σήμαινε ταυτόχρονα ένα πλήγμα σε αυτό το αυταρχικό καθεστώς, δίνοντας θάρρος και έμπνευση σε όλους τους εργαζόμενους και τις καταπιεσμένες να αγωνιστούν για τις ανάγκες τους. Δίνοντας την ελπίδα για ένα διαφορετικό κόσμο όπου θα κυριαρχούν οι αξίες της ελευθερίας της ισότητας και της αλληλεγγύης και όχι οι καπιταλιστικές-ατομικιστικές αξίες που ευνοούν τον κοινωνικό κανιβαλισμό και τις θανατοπολιτικές που ακολουθούνται σήμερα στον βωμό του κέρδους.

Για έναν κόσμο όπου κανόνα θα αποτελεί η αρμονική συμβίωση όσων κατοικούν σε αυτόν χωρίς επίπλαστους διαχωρισμούς, Με βασικό γνώμονα τις δυνατότητες και τις ανάγκες μας.

Η αλληλεγγύη το όπλο των λαών, νίκη στα μπλόκα των αγροτών!

Χαιρετισμος στην εκδηλωση παρουσιασης της Φ.Ε.ΑΝ.

Δημοσιεύουμε τον χαιρετισμό που αποστείλαμε και διαβάστηκε στην χθεσινή (13/12) εκδήλωση παρουσίασης της ΦΕΑΝ (Φεντεραλιστική Ένωση Αναρχικών) στην Αθήνα.

“Σύντροφοι και συντρόφισσες καλησπέρα
Στέλνουμε αυτό το μήνυμα εκ μέρους της ομάδας “Οριζόντια Κίνηση – Για την Αναρχία και τον Ελευθεριακό Κομμουνισμό” (Θεσσαλονίκη) προκειμένου να χαιρετίσουμε την ίδρυση της νέας σας Οργάνωσης, της Φεντεραλιστικής Ένωσης Αναρχικών και να σας συγχαρούμε και επίσημα για την δημιουργία της.

Με αρκετούς/ες από εσάς έχουμε άλλωστε βρεθεί μαζί στον δρόμο αλλά και σε πολιτικές εκδηλώσεις και γνωρίζουμε πως μοιραζόμαστε κοινές θέσεις και αξίες.

Είναι μεγάλη η χαρά μας για την ίδρυση μιας νέας οργάνωσης της τάσης μας, του αναρχοκομμουνιστικού ρεύματος αλλά και του αναρχικού κινήματος γενικότερα, η οποία, εκτός των άλλων, αποτελεί ποιοτική αναβάθμιση της υπάρχουσας κατάστασης στο κίνημα και θέτει σε νέα βάση το ζήτημα της ενότητας και της οργάνωσης των αναρχικών, ενώ ανοίγει νέους δρόμους και δίνει νέες προοπτικές σε πολλούς συντρόφους και συντρόφισσες εκεί έξω.

Η ανάγκη για μια ενιαία οργάνωση των Αναρχικών Κομμουνιστών, με σφιχτές πολιτικές συμφωνίες και κοινά αποδεκτή από όλα τα μέλη στρατηγική, που να χωράει όσους και όσες ταυτίζονται με τα ιδανικά μας και ψάχνουν μια διέξοδο αγώνα, παραμένει επίκαιρη και αναγκαία, από την εποχή της διαμόρφωσης του κινήματος μας μέχρι και σήμερα. Ειδικά στις ημέρες μας, που η επίθεση κράτους και κεφαλαίου στους από-τα-κάτω οξύνεται καθημερινά με γοργούς ρυθμούς και ο απολυταρχισμός δείχνει να παίρνει κεφάλι σε πολλά σημεία του πλανήτη, είναι ανάγκη οι αναρχικοί και οι αναρχικές να βγουν μπροστά πιο οργανωμένα, με σχέδιο και όχι με αποσπασματική δράση. Να προτάξουν την προοπτική της Κοινωνικής Επανάστασης ως αντίβαρο στην ηττοπάθεια και την υποτιθέμενη απουσία εναλλακτικής στον καπιταλισμό και τα εξουσιαστικά προτάγματα της ηττημένης Αριστεράς.

Είναι μια ανάγκη που ιεραρχείται πολύ ψηλά, με γνώμονα την πιο αποτελεσματική παρέμβαση στην τάξη μας και την διάχυση των ελευθεριακών ιδανικών σε όλη την κοινωνία, μέσα από την δράση και την ενεργό, οργανική συμμετοχή στους αγώνες των καταπιεσμένων και εκμεταλλευόμενων.

Ελπίζουμε πως η ίδρυση της δικής σας οργάνωσης θα μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά σε αυτή την προοπτική, όπως άλλωστε και οι ίδιοι/ες αναφέρετε στα ιδρυτικά σας κείμενα.

Ελπίζουμε να βρεθούμε σύντομα μαζί στους δρόμους του αγώνα.

Οργάνωση – Ανασύνταξη – Αντεπίθεση

Συντροφικούς χαιρετισμούς
Οριζόντια Κίνηση – Για την Αναρχία και τον Ελευθεριακό Κομμουνισμό”

Ανακοινωση & κρεμασμα πανο για την δολοφονια ενος ακομα εργατη στο εργοταξιο του ελληνικου

Νεκρός 27χρονος εργάτης στο Εργοτάξιο του Ελληνικού
Το Κράτος νομοθετεί την εξάντληση
Το Κεφάλαιο δολοφονεί
Το Σάββατο 6/12 ένας ακόμη άνθρωπος της τάξης μας έχασε τη ζωή του στον βωμό του κέρδους των αφεντικών.
Ο Άχμεντ Γκολάμπ, ένας 27χρονος εργαζόμενος στο Εργοτάξιο του project στο Ελληνικό, συγκεκριμένα στο Εργοτάξιο Little Athens, έπεσε από μεγάλο ύψος με αποτέλεσμα τον θάνατό του.
Το συγκεκριμένο project έχει αναλάβει η Lamda Development του Ομίλου Λάτση, μέσω της θυγατρικής της Lamda CBU.
Όπως αναφέρουν και οι συνάδελφοι του νεκρού εργάτη, αυτή είναι η δεύτερη ζωή που χάνεται στο Ελληνικό μέσα σε λίγες ημέρες, καθώς στις 29/11 είχαμε ακόμη έναν νεκρό. Επίσης, νωρίτερα μέσα στην χρόνια, στις 11 Ιουλίου, εργάτες έπεσαν από σκαλωσιά, εκ των οποίων οι 3 τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ στις 24 Μαρτίου ένας 57χρονος εργάτης έπεσε σε φρεάτιο 9 μέτρων, πάλι με αποτέλεσμα σοβαρό τραυματισμό.

Continue reading Ανακοινωση & κρεμασμα πανο για την δολοφονια ενος ακομα εργατη στο εργοταξιο του ελληνικου

Αλληλεγγύη και δύναμη στον αγώνα της οικογένειας του Βασίλη Μάγγου

Δεν ξεχνάμε – Δεν συγχωρούμε.

Για πάντα θα θυμόμαστε και δεν θα αφήσουμε ποτέ να ξεχαστεί πως ο ξυλοδαρμός του Βασίλη Μάγγου από μπάτσους έξω από τα δικαστήρια του Βόλου στις 14 Ιούνη του 2020, εν μέσω διαμαρτυρίας ενάντια στην καύση σκουπιδιών από το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ – Lafarge, καθώς και ο πολύωρος βασανισμός του μέσα στο ΑΤ όπου μεταφέρθηκε από τα ανθρωπόμορφα τέρατα της αστυνομίας, προκάλεσε την ραγδαία όξυνση της κατάστασης της υγείας του και συντέλεσε στον θάνατο του λίγο καιρό αργότερα, στις 13 Ιουλίου του 2020.

Αυτή η υπόθεση δείχνει με τον πιο χαρακτηριστικό και τραγικό τρόπο το επίπεδο βίας στο οποίο είναι διατεθειμένο να καταφύγει το Κράτος προκειμένου να προστατεύσει τα συμφέροντα του Κεφαλαίου. Κάτι για το οποίο φυσικά και δεν αμφιβάλαμε ποτέ, καθώς ο θάνατος του Βασίλη, ενός αγωνιζόμενου νέου ανθρώπου της τάξης μας, δεν είναι δυστυχώς ο πρώτος και πιθανότατα ούτε και ο τελευταίος που έμμεσα ή άμεσα προκαλεί η κρατική βία και καταστολή.

Την Πέμπτη 11/12 εκδικάζεται στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Καρδίτσας σε βαθμό κακουργήματος η υπόθεση των βασανιστών μπάτσων του Βασίλη Μάγγου και δυνάμεις του ευρύτερου κινήματος καλούν σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στις 9πμ.

Στεκόμαστε δίπλα στον αγώνα που δίνει η οικογένειά του για δικαίωση.

Κι ας μην νικήσουμε ποτέ θα πολεμάμε πάντα.

καλεσμα στην πορεια της 6ης δεκεμβρη με αφορμη την συμπληρωση 17 χρονων απο την δολοφονια του Α. Γρηγοροπουλου

17 χρόνια μετά
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΟΤΕ
17 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την εν ψυχρώ δολοφονία του 15χρόνου αναρχικού μαθητή Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου απο τον μπάτσο Κορκονέα στα Εξάρχεια. Τα γεγονότα της βραδιάς είναι γνωστά σε όλους/ες.
Την δολοφονία του Αλέξη ακολούθησε η μεγαλύτερη κοινωνική εξέγερση στην σύγχρονη ιστορία του τόπου. Χιλιάδες νεολαίοι, εργαζόμενοι/ες, φοιτητές και φοιτήτριες, αλλά και μαθητές/τριες, εκμεταλλευόμενοι και καταπιεσμένες κάθε ηλικίας ξεχήθηκαν από τα τσιμεντένια τους μητροπολιτικά κελιά για να ζητήσουν εκδίκηση για το αίμα που κύλησε και να αποδόσουν την δικαιοσύνη που μόνο της Γης οι κολασμένοι ξέρουν να αποδίδουν: Μακριά από τις δικαστικές αίθουσες και τα έδρανα των αστών. Εκει που η τάξη μας και η νεολαία δολοφονείται καθημερινά: Στους δρόμους.

Continue reading καλεσμα στην πορεια της 6ης δεκεμβρη με αφορμη την συμπληρωση 17 χρονων απο την δολοφονια του Α. Γρηγοροπουλου

Πανο & Ανακοινωση στηριξης στον αγωνα των διανομεων σε Efood και Wolt

Νίκη στον αγώνα των διανομέων σε Efood και Wolt
Πανελλαδικές στάσεις εργασίες των διανομέων:
Παρασκευή 28 και Σάββατο 29 Νοεμβρίου.
Η εισαγωγή και καθιέρωση των πλατφορμών στον κλάδο του delivery, ειδικά μετά τα χρόνια της πανδημίας, μετέτρεψε την ήδη επισφαλή εργασία των διανομέων (μαύρη εργασία χωρίς ατομικά μέσα προστασίας, χαμηλές αποδοχές) σε πλήρως εντατικοποιημένη εργασία όπου δεν υπάρχουν «νεκροί χρόνοι» και όπου ένας διανομέας πρέπει να είναι συνεχώς πάνω στο τιμόνι 8+ ώρες. Όσοι γνωρίζουν την κατάσταση του οδικού δικτύου αλλά και της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε μία πόλη όπως η Θεσσαλονίκη αντιλαμβάνονται εύκολα πόσο κουραστική μπορεί να είναι αυτή η κατάσταση.
Σε αυτή την μετάβαση έπαιξαν καθοριστικό ρόλο οι σχετικά υψηλές αμοιβές και τα πλήρη εργασιακά δικαιώματα που πρόσφεραν οι εταιρίες αυτές, τα οποία δεν προσφέρονταν σχεδόν σε κανένα κατάστημα παλιότερα. Ωστόσο, από την στιγμή που 2-3 εταιρίες μονοπώλησαν την διανομή φαγητού και όχι μόνο, η κατάσταση έγινε ακόμα χειρότερη. Η μετατροπή της μισθωτής εργασίας σε πλήρως ελαστική εργασία χωρίς δικαιώματα (ή αλλιώς freelancing) έγινε το νέο καθεστώς και δυστυχώς βρήκε πολλούς διανομείς θετικούς, διότι στην αρχή οι εταιρίες (κυρίως efood και wolt), προκειμένου να προμοτάρουν αυτή την νέα μορφή εργασίας, παρείχαν γενναίες αποδοχές, οι οποίες, όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια, ήταν μια φούσκα.

Continue reading Πανο & Ανακοινωση στηριξης στον αγωνα των διανομεων σε Efood και Wolt

Πανο στηριξης των ελευθεριακων-φεμινιστικων καλεσματων της πορειας εναντια στην εμφυλη βια | 25 νοεμβρη – 18:00 – Καμαρα

Καμία ανοχή στην έμφυλη βία.
Αγώνας ενάντια σε Κράτος, Καπιταλισμό, Πατριαρχία.
Η 25η Νοέμβρη είναι καθιερωμένη ως Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Έμφυλης Βίας. Η ημερομηνία αφορά τον βασανισμό και την κρατική δολοφονία των τριών αδερφών Μιραμπάλ (γνωστές ως Las Mariposas/Οι Πεταλούδες), αγωνιστριών ενάντια στο σκληρό δικτατορικό καθεστώς του Ραφαέλ Τρουχίγιο στην Δομινικανή Δημοκρατία το 1960.
Ως Οριζόντια Κίνηση, τιμούμε τους αγώνες των γυναικών και των θηλυκοτήτων ενάντια στην έμφυλη καταπίεση και στηρίζουμε τις διαδηλώσεις της 25ης Νοέμβρη. Θεωρούμε ωστόσο πως ο αγώνας ενάντια στην έμφυλη βία, την Πατριαρχία, δεν εξαντλείται σε επίσημα θεσμοθετημένες ημέρες μνήμης, μέσα σε ένα σύστημα που καμώνεται πως νοιάζεται για την καταπίεση και την εκμετάλλευση, ενώ ταυτόχρονα τις αναπαράγει. Ο αγώνας ενάντια στην Πατριαρχία είναι παράλληλος και αδιαχώριστος με τον αγώνα ενάντια σε κάθε είδους καταπίεση και εκμετάλλευση. Είναι καθημερινός και λαμβάνει χώρα σε κάθε κοινωνικό πεδίο όπου αναπαράγονται οι έμφυλες διακρίσεις: Στους χώρους εργασίας, στα σχολεία και τις σχολές, στις γειτονιές, μέσα, στις παρέες μας, τις ομάδες και τις οργανώσεις μας, στα ίδια μας τα σπίτια.

Continue reading Πανο στηριξης των ελευθεριακων-φεμινιστικων καλεσματων της πορειας εναντια στην εμφυλη βια | 25 νοεμβρη – 18:00 – Καμαρα

Καλεσμα στην πορεια της 17ης Νοεμβρη με αφορμη την συμπληρωση 52 χρονων απο την εξεγερση του πολυτεχνειου

Τα Πολυτεχνεία του χθες φωτίζουν τους αγώνες του σήμερα
52 χρόνια έχουν περάσει από την εξέγερση του Πολυτεχνείου και καλούμαστε ως αναρχικοί/ές για μία ακόμη φόρα να τιμήσουμε τους/τις νεκρούς/ες, συνεχίζοντας τον αγώνα τους και επανανοηματοδοτώντας τον στο σήμερα. Καλούμαστε επίσης να τιμήσουμε τους/τις αναρχικούς/ές του Νοέμβρη του 73΄ που εκείνες τις κρίσιμες ημέρες πάλεψαν και ανέδειξαν τα πιο σημαντικά μας προτάγματα με τα συνθήματα: “ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ” και “ΚΑΤΩ Η ΕΞΟΥΣΙΑ”, που αναρτήθηκαν στα κάγκελα και έβαψαν τους τοίχους του Πολυτεχνείου Αθηνών.

Μοιρασματα με αφορμη το νεο αντεργατικο νομοσχεδιο

Δεν ζούμε για να δουλεύουμε
Το διάστημα πριν και μετά την ψήφιση του νέου αντεργατικού νόμου πραγματοποιήσαμε μοιράσματα του κειμένου μας που αναλύει την νέα πραγματικότητα στο εργασιακό πεδίο και προτρέπει σε κινητοποίηση της τάξης μας και συλλογικό αγώνα. Τα κείμενα μοιράστηκαν πόρτα-πόρτα, καθώς και σε καταστήματα εστίασης και περαστικούς στην γειτονιά της Άνω Τούμπας.
Ακόμη κι αν ο νόμος ψηφίστηκε, είναι καθήκον μας να παλεύουμε σε καθημερινή βάση, στους χώρους εργασίας μας αλλά και σε κάθε κοινωνικό πεδίο, ενάντια στην πρακτική εφαρμογή του και στην χειροτέρευση των όρων εργασίας που επιφυλάσσει για την τάξη μας.
Μόνο μέσα από την οργάνωση μας στους συλλογικούς φορείς της τάξης μας – σωματεία, εργατικές ομάδες, ταξικά σχήματα- αλλά και στους πολιτικούς μας σχηματισμούς, με τον συλλογικό μας αγώνα, μπορούμε να αντιστρέψουμε την κατάσταση και να αμφισβητήσουμε την κυριαρχία του Κεφαλαίου και του Κράτους επάνω στις ζωές μας.
Κάτω τα χέρια από την Εργατική Τάξη.
Ακολουθεί το κείμενο που μοιράσαμε:

Continue reading Μοιρασματα με αφορμη το νεο αντεργατικο νομοσχεδιο

Αντιφασιστικη πορεια στο ωραιοκαστρο για τα συνεχιζομενα περιστατικα ρατσιστικης βιας σε ασυνοδευτους ανηλικους μεταναστες

Ούτε στο Ωραιόκαστρο
Ούτε πουθενά
Τσακίζουμε τον ρατσισμό, τον ναζισμό, τον κοινωνικό εκφασισμό
Ενάντια στην διαίρεση της τάξης μας με βάση το έθνος, την φυλή, την θρησκεία, το φύλο, τη γλώσσα, απαντάμε με αντιφασισμό και ταξική αλληλεγγύη
Στηρίζουμε το κάλεσμα της Ανοιχτής Αντιφασιστικής Συνέλευσης Αλληλεγγύης στους/στις Μετανάστ(ρι)ες για την αντιφασιστική πορεία στο Ωραιόκαστρο, αυτό το Σάββατο 10/1 στις 13:00, με σημείο συνάντησης το Κονταξοπούλειο (πάρκινγκ)
Αναδημοσιεύουμε το κείμενο και την αφίσα του Καλέσματος:

Continue reading Αντιφασιστικη πορεια στο ωραιοκαστρο για τα συνεχιζομενα περιστατικα ρατσιστικης βιας σε ασυνοδευτους ανηλικους μεταναστες